Cor Griffioen: We hebben zelden tot nooit storingen
Manfred van LanMan weet onze wensen goed te vertalen
Van drukverbanden en bloeddrukmeters tot stethoscopen en onderzoekbanken: beschikt als groothandel over een groot assortiment van producten voor de zorgsector. Voor de orderintake en levering van dergelijke producten en apparatuur is zorgvuldigheid een vereiste, net als een goed werkende database en een betrouwbaar netwerk. Voor dat laatste vertrouwt eigenaar Cor Griffioen op de diensten van LanMan.
Dencor-Medical is een bedrijf in opmars. Het personeelsbestand breidt uit, net als het productassortiment en de kanalen voor verkoop. Behalve de showroom zijn e-mail, telefoon en het internet belangrijke verkoopkanalen. LanMan draagt zorg voor de digitale kanalen, vertelt Griffioen. ‘LanMan onderhoudt ons netwerk en het daaraan gekoppelde systeem, zorgt voor de juiste back-ups en installeert tijdig al onze updates.’ Volgens de eigenaar van Dencor-Medical is LanMan geknipt voor ICT-dienstverlening in het midden- en kleinbedrijf. ‘Ten eerste weet hij heel goed jouw wensen te vertalen naar de juiste technische oplossing en uit te leggen waarom die nodig zijn, of hoe die werken. Daarbij is hij flexibel en goed bereikbaar. Vooral die aspecten zijn voor compacte ondernemingen erg belangrijk. Bij de grote ICT-bedrijven ben je toch vaak maar een nummer, is mijn ervaring.’
Waardevol
Zo niet bij LanMan, ervaart Griffioen. ‘We hebben zelden tot nooit storingen, maar als er iets is, staat hij direct voor ons klaar. Onze database op internet trekt zo’n 12.000 tot 15.000 bezoekers per maand en is dus een heel waardevol instrument voor onze bedrijfsvoering. Als dat niet goed werkt, wil je natuurlijk dat het snel opgelost is. Dat gebeurt dan ook. ’Het contact tussen zijn bedrijf en LanMan omschrijft Griffioen als ‘informeel’. ‘De communicatie tussen ons verloopt natuurlijk en dat past bij ons bedrijf. In die sfeer werken wij het prettigst.